Pytania i odpowiedzi

 1. Jaki jest czas i koszt dostawy?

Data wysyłki zamówienia podana jest na stronie każdego produktu. Koszt dostawy jest uzależniony od rodzaju wybranej płatności oraz firmy kurierskiej. Więcej informacji w zakładce:  Czas i koszt dostawy.

2. Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Tak, należy nas o tym poinformować przy składaniu zamówienia, najlepiej drogą mailową. Czas realizacji zamówienia z odbiorem osobistym to około 3 dni roboczych. 
 

3. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub SMSem?

Zamówienia przyjmujemy wyłącznie przez nasz sklep lub drogą mailową. 

4. Czy można zamówić kuriera na konkretną godzinę?

Zajmujemy się przygotowywaniem dla Państwa wyjątkowych prezentów, niestety nie jesteśmy firmą kurierską i nie mamy wpływy na to o której godzinie dostarczy paczkę. 


5. Czy mogę zgłaszać poprawki graficzne telefonicznie lub SMSem?

Telefonicznie nie przyjmujemy poprawek, bardzo prosimy o wysłanie wiadomości mailowych w tej sprawie, na pewno ułatwi i przyśpieszy to naszą pracę. 

6. Czy mogę zamówić grawer w innym kolorze?

Nie można wybrać koloru grawera jest on zależny od materiału, na którym wykonywane jest znakowanie. Grawerowanie polega na wypaleniu wiązką laserową zewnętrznej warstwy kolorowego lakieru i odsłonięciu warstwy wewnętrznej.

7. Czy szklane prezenty nie potłuką się w transporcie?

Nasz produkty pakujemy z wielką starannością w folię bąbelkową oraz karton z wypełnieniem po to by dojechały do Państwa bez żadnego uszczerbku. 


8. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Niestety nie łączymy zamówień, w takim wypadku należy złożyć oddzielne zamówienie. 


9. Czy można zmienić imię, datę i inne dane na wzorach produktowych? 

Tak, oczywiście. Możemy modyfikować wzory na naszym sklepie. 


10. Jaki jest adres mailowy?

Wszystkie nasze dane znajdują się w zakładce Kontakt i dane firmy.
Nasz mail: e-mail: sklep@zamowprezent.pl.

 

11. Jak wygląda usługa pakowania na prezent?

Skrzynki obwijamy w papier ozdobny, a następnie wkładamy je do kartonowego pudełka wraz z kokardką do samodzielnego przyklejenia - dzięki temu nie uszkadza się ona w transporcie.

W przypadku produktów nieforemnych (np. nosidła, kufle, kubki) najpierw wkładamy je do kartonowego pudełka, które następnie obwijamy ozdobnym papierem. Całość umieszczamy w jeszcze jednym pudełku wraz z kokardką do samodzielnego przyklejenia.

2020 © Party Shop: Sklep z prezentami okolicznościowymi
Realizacja: Maxsote
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl