Personalizowane prezenty na każdą okację

Zadzwoń
733 987 112

do kasy suma: 0,00 zł
Regulamin

Regulamin

1. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Właścicielem serwisu ze sklepem internetowym www.zamowprezent.pl jest Agencja Reklamowa Media Design zwanej w dalszej części SPRZEDAWCA

 

Dane rejestracyjne firmy:

Agencja Reklamowa Media Design Paweł Kasza
38-400 Krosno ul. Naftowa 12/2
NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

 

Adres biura/realizacji zamówień:

Agencja Reklamowa Media Design

38-400 Krosno ul. Tysiąclecia 14A
e-mail: sklep@zamowprezent.pl

 

  1. Sklep internetowy dedykowany jest dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prywatnych zainteresowanych zakupami prezentów personalizowanych zwanym w dalszej części KLIENTEM. 
  2. Produkty w sklepie można umieszczać w koszyku bez rejestracji  - koszyk służy jako tymczasowa przechowalnia produktów.
  3. Do realizacji / złożenia zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.
  4. Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz 883), która gwarantuje prawo do wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia. 
  5. Podanie w formularzu rejestrowym adresu e-mail jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie korespondencji handlowej droga elektroniczną. 
  6. Na towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego SPRZEDAWCA nie udziela się gwarancji jakości (art.577 kc), chyba ze zostało to wyraźnie podane przy opisie produktu.
  7. Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.

 

2. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

  1. Zamówienia są przyjmowane od klientów poprzez złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego www.zamowprezent.pl

 

Dane niezbędne do zamówienia to:

  • Imię i nazwisko lub nazwa firmy
  • Adres (do faktury oraz do wysyłki)
  • NIP (w przypadku firm)
  • Telefon
  • Adres email
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. 
  2. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta. 
  3. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  4. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu na koncie bankowym wpłaty 100% wartości zamówienia, chyba że zostały ustalone indywidualne warunki handlowe. W przypadku dokonania opłaty za zamówienie poza systemem płatności zamowprezent.pl (przelew tradycyjny bezpośrednio z konta bankowego), zamówienie realizujemy po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na adres: sklep@zamowprezent.pl.
  5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, SPRZEDAWCA skontaktuje się z KLIENTEM w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia. 
  6. Klient może dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało potwierdzone, anulować je - telefonicznie lub drogą elektroniczną, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numerem infolinii 535 987 111 lub wysyłając wiadomość na adres: sklep@zamowprezent.pl
  7. Jeżeli wystąpiły jakiekolwiek problemy z dokonaniem zamówienia online w naszym sklepie skontaktuj się z nami: e-mail: sklep@zamowprezent.pl lub pod nr. tel: 535 987 111
  8. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku gdy podane dane rejestracyjne są niepoprawne, błędne, lub gdy nie ma kontaktu z klientem.
  9. Na zakupiony towar sklep SPRZEDAWCA wystawia paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  10. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od daty jego złożenia. 

 

3. WYSYŁKA

  1. Zamówione produkty dostarczane są do KLIENTA przez firmy kurierskie DHL i DPD oraz Paczkomaty InPost. Nie istnieje możliwość wysyłki Pocztą Polską.
  2. Wysyłka towarów następuje po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe: ALIOR BANK 18 2490 0005 0000 4530 9444 2741 w wysokości 100% zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia liczy się od chwili wpłynięcia środków pieniężnych na konto bankowe.
  4. W przypadku nagłego wzrostu zamówień lub innych okoliczności uniemożliwiających szybką realizację zamówienia, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe z późniejszej realizacji zamówienia. KLIENT będzie poinformowany o takiej sytuacji telefonicznie lub e-mail.  

 

4. PŁATNOŚCI 

  1. Płatności za zamówienia można dokonywać poprze serwisy PayU i Przelewy 24. Możliwa jest także płatność przy odbiorze zamówienia oraz przelewem tradycyjnym. W przypadku przelewu tradycyjnego konieczne jest przesłanie przez KLIENTA dowodu wpłaty na adres mailowy sklep@zamowprezent.pl

 5. ZWROTY i REKLAMACJE 

  1. Zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych pomiędzy SPRZEDAWCA i przedsiębiorcami, chyba że przy produkcie napisano inaczej. 
  2. Zgodnie z Art. 38. pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  3. Klient ponosi wszelki koszty związane z transportem reklamowanego lub zwracanego towaru. Zwrot dotyczy tylko i wyłącznie produktów nie oznakowanych.
  4. Z zamówienia można zrezygnować tylko i wyłącznie do momentu gdy SPRZEDAWCA nie podjął działań związanych ze znakowaniem zamówionego produktu.
  5. W przypadku rezygnacji z zamówienia z usługą znakowania po upływie 7 dni od daty wpłynięcia zamówienia klient zobowiązuje się do zapłaty pełnej kwoty za realizowane zamówienie oraz wszelkich dodatkowych kosztów jakie SPRZEDAWCA poniósł w trakcie realizacji.  
  6. W przypadku wykrycia uszkodzenia otrzymanego towaru, KLIENT zobowiązany jest do spisania protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego. Spisanie protokołu szkody powinno nastąpić w dniu odebrania wadliwej przesyłki.  
  7. Reklamacje uszkodzonego towaru nie będą rozpatrywane w przypadku gdy KLIENT nie dostarczy kserokopii protokołu szkody.
  8. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na własny koszt lub dostarczenie go osobiście do siedziby firmy. Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagane jest dostarczenie przez KLIENTA dowodu zakupu towaru oraz nr zamówienia, oraz opisu zaistniałej szkody.
  9. Reklamacje towaru należy składać pod adresem sklep@zamowprezent.pl przesyłając skan faktury zakupowej.
  10. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych
  11. SPRZEDAWCA deklaruje jedynie czas wysyłki towaru. Jeżeli zamówienie zostanie dostarczone po terminie z przyczyn niezależnych od SPRZEDAWCY (np. opóźnienie po stronie firmy kurierskiej), reklamacje ze względu na wydłużony termin nie będą rozpatrywane.

 

 6. PROMOCJE i RABATY

  1. Obowiązujące promocje widoczne są na karcie produktu oraz w zakładce promocje.
  2. Oferty promocyjne oraz informacje o nowościach przesyłane są do klientów, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie oraz otrzymywanie korespondencji marketingowej.
  3. Rabaty nie dotyczą produktów promocyjnych lub tych których cena została już obniżona.
  4. Dla agencji reklamowych oferujemy indywidualnie przydzielone progi rabatowe.

 

7. POLITYKA CENOWA I PRODUKTY

  1. Wszystkie zamówienia nietypowe wyceniane są indywidualnie.
  2. SPRZEDAWCA dołożył wszelkich starań aby opisu produktów była rzetelne i zrozumiałe dla KLIENTA, w przypadku dostrzeżenia błędów prosimy o zgłaszanie ich obsłudze sklepu.
  3. Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w opisach dostarczonych przez dostawców zewnętrznych.

 

 8. INFORMACJE KOŃCOWE

  1. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.
  2. Prezentowane na stronie www.zamowprezent.pl produkty zostały umieszczone do celów informacyjnych.
  3. Oferta prezentowana na stronie www.zamowprezent.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
  4. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
  5. Uwaga! Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienia ze strony Kupującego, jak również za ewentualne błędy i przekłamania kolorystyczne wynikające ze względów technicznych.
  6. Korzystanie ze sklepu www.zamowprezent.pl oznacza akceptację powyższego regulaminu. 

 

2021 © Zamowprezent.pl: Prezenty personalizowane na różne okazje.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl